Helgen slut :(

Oj då, va länge sen jag var här och skrev nåt. Vad har hänt sen sist då?! Jo, jobbat, haft en dag ledigt och jobbat igen. Men sen kom helgen, gud va skönt!

Igår lördag hade Annica och jag bestämt att åka till Gbg och gå på bio. Sagt och gjort, jag satte mig på bussen och åkte till stan för att träffa min goa vän A. Vi gick runt lite på stan och sen styrde vi kosan till biosalongen för att köpa biljetter, "Se upp för dårarna". Vi fick köa lite men sen hade vi våra biljetter så då var det bara att stilla hungern. In på McD, fullt, jaja vi tar väl nästa då. In på nästa nä, fullt här också, suck!
Då får vi test tredje gången gillt då och JACKPOTT, där fanns det lediga bord till oss. Äta, köpa godis, gå på toa och så in på bion. Efter bion var det bara raka spåret till bussen för att åka hem och sätta sig framför tvn med familjen. Jag hade det mycke trevligt och hoppas att vi snart kan göra om det.

Idag har vi varit ute i snön och gjort snögubbar och snölykta. Synd bara att det är plus ute så snön snart försvinner.

Hoppas att alla har haft en bra helg. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback