Måndag

Jaha, då har helgen gått med kalas och allt som hör helgen till.
Visst blev det smörgåstårta men en sjuk 14åring fick jag på köpet, tyvärr.
Så söndagen låg Carina mest i våran säng och tog emot sina gäster, detta var den sämsta födelsedagen hon har haft, sa hon igår kväll. Stackare, nu när det är sportlov och allt.

Men idag står jag där med en hel tårta kvar. Hur kunde det bli så här? Äter inte folk när de blir bjudna? Jo visst, de åt upp en tårta. Men vad gör man av en hel smörgåstårta, inte kan man spara den tills nästa helg och inte kan man ha hela grannskapet här. Det är bara att ta skeden i vacker hand och äta tills man spricker. Hjälp, kommer jag att komma i mina sommarkläder då?

Imorgon är min lediga dag och jag som hade tänkt att vi skulle hitta på nåt, nu kan jag väl tvätta osv istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback