Känner mig lite duktig

Idag har jag röjt lite här hemma och tänker fortsätta i morgon när Frida är på dagis. Så man får gjort något utan att bli avbruten hela tiden. Har nämligen fått en byrå och tänker köpa en eller två själv. Problemet är bara att när man inte har någon plats så får man gör det och det har inte varit lätt. Lågt i taket är en stort problem, alla hyllor osv är för höga.

Jag har lite dåligt samvete, jag behöver röra på mig så som mina två bloggar vänner gör. Så Anna och Anki rör på fettet för mig också så kanske jag kan fortsätta sitta här hemma och läsa om er. Tyvärr så syns det inte på min kropp:( Hur ska jag orka runt på vårruset? Måste nog ta tag i mitt liv nu. Så jag börjar att lämna datorn.

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej hopp!!
Duktiga jag har varit ute och gått, i fredags gick jag 2700 steg, lördags 3700 steg och idag 6685 steg,6,5 km. Känner mig såååå nöjd...:)

Kramiz


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback