Nöjd med mig själv just nu

Lördags var vi till tippen och kasta massa saker, åh va det var skönt att bli av med massa skräp. På söndag gick Frida, min mamma och jag poängpromenad sen senare var vi ute på en promenad till. Det var skönt att få rört på sig.

Idag har jag varit ledig och dagis har varit stängt. Frida ringde en kompis i förmiddags och sen åkte hon dit. Jag lämna henne vid 11 och ska snart hämta henne. Carina tog moppen och stack iväg i förmiddags, så jag har varit ensam. Skolan hade lovdag igår och idag.
Vad har jag gjort nu när jag har varit ensam så länge? Jo, tvättat och plockat lite, som vanligt då.
Nu ska jag gå ut i solen en stund innan jag måste hämta Frida.

Ha en fortsatt bra dag. =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Jädra folk som inte kan låta bli andras pinaler!! Förstår att du blev ilsk. Vi har haft påhälsning i sadelkammaren i stallet och folk har varit inne och förstört saker helt omotiverat. Man blir så jädrans förbannad.

Jennie är fortfarande snorig och hes men mår bättre. IDOL-uttagningen gick bra och hon var nöjd med sin insats men de tyckte att hon kanske var lite ung för att bli stjärna. Och lika glad var Jennie för det! =)

Hälsa alla barnen!

/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback