Sjukstuga

Igår kl 14,30 blev jag uppringd av dagis, du får komma för Frida har spytt.. =(   Så det var bara till att sätta sig i bilen och åka till dagis, när jag är på dagis och hämtar Frida så ringer Stefan. Jag är sjuk så jag kommer hem säger han. Så jag kastar mig på telefon och ringer jobbet, ta inte in någon vikarie jag kommer själv för Stefan skulle ju vara hemma. =)

Så imorse när jag skulle åka så var han ju sååå sjuk, typiskt en karl. Gud va trött jag blir, jag får faktiskt ta hand om barn och allt annat när jag är sjuk. Så snäll som jag är svara jag, jag går nu ha en bra dag!=) Varför är karlar så ynkliga när de är sjuka?

Nu ska jag i alla fall göra gröt så Frida kan gå till sängs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback