Är jag dum eller?

Imåndags när det var 30+ då cyklar jag, hur dum får man bli?
Det började med att min jobbarkompis smsar att hon är sjuk, jaha hur tar jag mig till jobbet då? Jo, jag kan cykla den milen det är. Sagt och gjort kl 6,50 rullar cykeln iväg och ca 15grader. Svalt och skönt bär det iväg. Sen jobbar jag hela dagen och när jag ska hem visar temperaturen 30+. Vattenflaskan i högsta hugg och trampar hemåt. Hur många gånger som helst ångra jag mig, ALDRIG mer. Eller kanske om det är 20grader, inte ett grad mer. Men det tog 35 minuter till jobbet och BARA 40 minuter hem.
Igår och idag har jag lånat Carinas moped, det gick mycket lättare. Fast i morse kom det en regnskur som inte var särskilt rolig. Tur att jag hade ett par extra byxor med mig.
Imorgon kommer min jobbarkompis att hämta upp mig för nu är hon frisk, tack och lov.=)

Vi har varit till stranden på kvällarna och Frida har blivit tuffare, nu vågar hon gå i och "nästan" doppa hela sig. Har faktiskt fått med Stefan i vattnet, fast vattnet inte har kommit upp i 27 grader.

Trevlig sommar.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan Bodil!

Jag har utmanat dig på min blogg. Igen! =)



/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback