Semestern är slut.=(

Jaha, då var min semester slut, imorgon är det jobb igen. Min snälla jobbarkompis sa: "Ett helt år till nästa semester."
Åhh, vad det lät skoj, ett helt år, vet någon hur lång tid det är? Jag längtar redan tills dess. Men en liten tröst är att på onsdag och torsdag är jag ledig.=) Nu så har Stefan 3 veckor semester, så jag hoppas att middagen står på bordet när jag kommer hem. Skulle inte tro det, han är nämligen inget vidare i köket. Mitt hopp får stå till Carina, hon kan om hon bara vill.
Just nu är Carina i Lysekil och tittar på Lars Winnerbäck. Hoppas att det inte regnar på dem. Hon har sin kille med sig, men  båda hennes morbröder är där och säkert en massa till.
Just nu lyser solen så fint här och molnen är "lite" mörka runt om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback