Knäppisen här

Jag fattar inte hur knäpp man får bli?! För en månad sen skaffa jag en ny mobil, en lila som jag bara älskar. Men jag min dumma **** tappa den i backen förra söndagen, en månad gammal. SNYFT!! Displayen sprack, det finns inte en chans till att läsa något och det värsta av allt JAG har inte tecknat någon försäkring, knäppis. Men så i fredags fick jag ta mig en tur till Göteborg och lämna in den, yes 750 kr fattigare, precis vad jag behövde just nu. Min svärfar fick hämta ut den, så han kommer hit på lördag och jag får äntligen tillbaka min älskade telefon. :-)

Kommentarer
Postat av: Annica

Ibland är det lät att vara efterklok..

Hur är läget hos er? Här går det som vanligt i 180!!! Hinner inte med mig själv mellan lämningar, hämtningar, tvättning, diskning, plockning..etc...etc....



Kram på dig, tänker på dig iaf...

Postat av: Anna

För några år sedan gick jag för första gången någonsin, och köpte mig en mobiltelefon bara för att den såg så fräck ut (jag struntade i funktionerna, det var den vinröda telefonen med de silvriga blommorna som jag ville ha!) och la ut alldeles för mycket pengar på just DEN telefonen. Sedan glömde jag kvar den i bilen utanför GöteborgsOperan en luciakväll. Klumpigt. Bilinbrott och borta vad telefonen. Kultur är INTE bra. Ska aldrig mer gå på Operan... =)



/Anna

2008-10-10 @ 08:00:58
URL: http://ordagranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback