Nya tag....

Igår fick jag en inbjudan till att anmäla mig till vårruset. Jaaa, jag ska springa/gå runt Slottsskogen. Nu har jag tränat lite, har varit ute på promenad med en barnvagn, det är ganska jobbigt att putta. Måste väl tillägga att det inte var mitt barn i vagnen. Så nu ska jag fortsätta träna med att ta mig upp för den eländiga backen. Anki ses vi där som vanligt? Du ska väl springa.... :)

Jag gjorde en tavla igår också. Tog ut en varm form ur ugnen, (klart att den var varm när den har stått inne i 225grader i 25 minuter) ställer formen på skärbrädan och får för mig att jag ska nog putta in den lite. Visst putter in skärbrädan med höger (där jag håller grytlappen) och tar tag i formen med vänster. (där ingen grytlapp var) Ajjj, som f*n, brände tummen och pekfingret :( Så nu är det sååå synd om mig.

Nu ska jag försöka få ihop livet lite. Carina ska träna i Ellös 17,45-19,00 och Frida ska träna i Varekil 17,30-19,00, hur ska mitt liv gå ihop. Det tar faktiskt 15 minuter mellan Ellös och Varekil, +lämnatid och hämtatid..
Nu måste vi åka.

~~~~~~Hej svejs!~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: Annica

Hellojsan!! Duktigt att vara ut och träna, jag har cyklat fram och tillbaka till jobbet plus hade stegräknare på när jag jobbade, 3500 steg blev det, plus lite till eftersom jag städat två salar innan jag kom på att jag hade den med.

Går det så är det väl klart vi ska försöka ses... Jag har som mål att jogga/springa runt, det är ju jubeleum för mig. 15 gånger blir det...



Kram från en som tänker mycket på dig...

Postat av: Annica

Glömde ju, sjunger "tulle lille, tulle lu, skrämmer bort det onda buuuuu"



Usch, sånt gör ju så ont. Gjorde något liknade när jag skulle ta fram en form på jobbet förra veckan. Fick stå med fingret under vattenstrålen och försöka lägga upp mat med en hand... Gick sådär..



Kram igen

2009-01-21 @ 18:32:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback