Ibland får man goa skratt....

Idag när jag kom till skolan och skulle hämta Frida, så talar hon om för mig att hon är yr och har ont i huvudet.
-Jaha, du kanske har druckit förlite och behöver vatten.
-Nej, jag har blivit smittad av E (en klasskompis) för hon hade det efter svinsprutan och hon fick gå hem.
-Men snälla Frida det smittar inte.... Du har ju inte fått sprutan, man kan bara få det om man har tagit sprutan.
Snacka om att mamma (jag) försöker hålla mig för skratt.
-Men jag satt bredvid E och fick ju gå hem, hon mådde inte bra.
-Men du kan inte få biverkningar om du inte har tagit sprutan och nu ska vi ändå gå hem.
Nu var yrheten och huvudvärken borta, helt plötsligt.
Snacka om att jag skratta gott åt henne hela vägen hem :)

Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback