Sista semesterveckan =(

Nu är det min sista semestervecka.=(  Varför har det gått så fort och VAR ÄR SOLEN? Skulle gärna vilja ha lite mer sol och värme.

Igår var vi hos kusinsyssling, farbror/faster och allt vad det blir. Vi blev  bjudna på grillat och det var lika trevligt som vanligt, men tyvärr så går tiden så fort när man har det bra. Tack Anna eller Jennie för allt, (ink "kolbitarna") fast de var inte så farligt. Min sambo har nog också ett sådant släktdrag, att bränna köttet lite för länge på grillen. Men då brukar barnen klaga.

Jag skrev för ett par dagar sen att telefon inte gick, på fredagen då skulle våran telefon vara fixad. Igår fick jag ett sms att nu har vi återgärdat felet, tur för dem att telefonen redan fungera på fredagen. Varför tog det tre dagar att skicka ett sms?

//

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har utmanat dig på min blogg...



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback