Utmaning

Jag har blivit utmanade av Annica:

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1 Åka till födelsedagsbarnet, men tyvärr så har jag redan tagit bort den från listan. =(
2 Ha tålamod med Frida
3 Träffa Håkan och hans flickvän
4 Köra Lars
5 Dammsuga och torka golven.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Jobbade på en gruppbostad för utvecklingstörda.

Vilka platser har du bott på?
Oj, hmm? Torp, Henån, Ström, Gbg, Myckleby, Svanesund, Torp, Henån, Svanesund, Henån, Tvet, Hårleby och Vräland. Har säkert missat någonstans, men då får det vara. 

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1.  Köpa hus
2. Ge mina barn
3. Ge mina nära och kära
4. ???
5. ??? Det finns ju alltid någonstans att göra av dem.


Ja vilka ska man utmana?? Anna, ?,?,?,?


Kommentarer
Postat av: Anna

Nu har jag svarat på din utmaning. Kolla på min blogg! =)



/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback