FÖRBANNAD

Idag när jag kom hem från jobbet så blev jag såååå förbannad. FAN (ursäkta svordommen) men har folk ingen respekt för vad som är ditt eller mitt längre?? Det stod en moppe här på utsidan i morse när jag åkte till jobbet, men jag kan upplysa er om att det gör det inte nu. Någon har alltså varit inne på våran gård och tagit den. Det värsta va eller är att det inte är Carinas moped utan hennes killes. Han hade parkerat den där igår eftermiddag och nu är den väck... Vilken skit dag det blev helt plötsligt=( 

Nu ska jag försöka fixa mat, vad? Jag har ingen mat lust längre.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra kväll :)

Postat av: Annica

Vilken skit..:( Hoppas att det löser sig. Inte kul.
Jag har roat mig med att vara ute och gå, det blev nästan 4 km med stavar. Men jag ska erkänna att de var ivägen för man kunde inte springa om man kände för det.

Kram kram till alla

2008-04-09 @ 18:29:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback