Moped

Idag är Carina en lycklig ägare till moppe. Nu har hon uppköning imorgon och skrivningen på onsdag. Klarar hon det då (de gör hon, tror hennes mamma) så får hela Orust se upp. För när kortet kommer så ser vi nog bara röken av henne.

Denna veckan har jag varit helt slut, jobbat varje dag och så handbollsmatcher på de. Så igår stranda jag i soffan, fast vi skulle varit på kalas till kusinen. Grattis på 4 (16) årsdagen. Hon fyller ju den 29/2 och då är det som alla vet skottdagen. Men jag ringde henne iallafall. Jag ska ringa Anna någon dag och kolla om vi kan ses och fira våra flickor. De var nämligen och åkte skidor när Carina fyllde.

Nu ska jag sätta mig i soffan med Frida en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback