Lite av varje

Imåndags var vi till Liseberg, men iår var vi 24 pers. Konstigt att vi blir fler och fler. Vi var där från kl 11,00 och gick ut kl 23,00. 12 timmar och man är heltslut. Men skoj har vi, jag åkte den nya attraktionen "uppswinget". Visst jag kan tänka mig att åka den igen.


På torsdagen skicka jag iväg C till Helsingborg för hon skulle spela fotbollscup. Igår lördag åkt vi ner och titta på dem, C visste inte att vi skulle komma utan vi dök bara upp. Vi såg på två matcher, första 0-0 och andra gick till straffar, där de vann med 3-2. Spännande värre.  Har nyss pratat med henne och är snart på väg hem, skulle bara kolla på killarna först.

Idag har jag dammsugit, medans S och F har tvättat bilen. (tack och lov, för den var smutsig) Nu tänkte jag sätta mig och läsa en stund innan C ringer och säger att jag måste hämta henne.

Tjenixen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback