Speedway och Astrid Lindgrens värld

Ojdå, vad tiden har gått fort. Lite som har hänt då. Annica och de två små trollerna kom hit i torsdags, trevligt men tyvärr så hinner vi ju aldrig prata färdigt.
Igår åkte vi till Kristdala
 Vi blev bjudna på middag innan vi åkte vidare till Målilla för att titta på speedway. Vilken folkfest det va, mycke folk och bra speedway. När kl var 23,00 åkte vi tillbaka till Kristdala för att sova där.

Imorse åka vi Vimmerby och . Där vi har sett och upplevt massa roliga saker.
Dra sig över klara hon.
  Pappa får handla.
 Öppna dörren om du kan!!! 
 Åhh, va långt man ser.  Och efter allt detta så styrde vi kosan hemåt. Och som det regna innan Ulricehamn. Men nu är vi hemma och lillskiten har lagt sig efter en lång dag.


Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Annica

Tjenare..:) Du hur har du gjot med tjejgåingen??? Jag har anmält mig och om jag inte får något annat ryck kommer jag gå som Hulda...:))
Kram på dig

Postat av: Annica

Hello!!! Du nu funkar min mail igen, skicka gärna något så jag får din adress..:)
Kram på dig

2007-08-23 @ 19:46:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback