Julen är slut

Då har den här julen sprungit iväg också. Riktigt så farligt var det inte, vi har tagit det lugn.

Vi var bort bjudna på fredagen den 21/12, fick god mat och hade trevligt. Tack Anna!

På lördagen åkte jag in till Torp och handla maten kl 7 på morgonen. Sen åkte jag hem åt frukost med resten av familjen, färska frallor hade jag köpt =)  Mitt på dagen skulle vi köra upp lastbilen till Munkedal, Carina och Frida gick av på Torp för de skulle handla lite. Så Stefan och jag mötte upp dem sen när vi kom tillbaka.

Söndagen blev det till att ta in granen och klä den, steka skinkan och sen kunde man njuta av att julafton var på ingång.

Julafton kom mamma, mormor, syrran och bröderna med sambo. Vi åt, dela ut julklappar och spela spel (Retro).
Sen åkte alla hem och vi bara slappa, Frida lekte med sin saker. Senare på kvällen kom Carinas pojkvän. Min lillebror kom tillbaka och vi spela en gång till och åt mer mat.

På juldagen hämta vi hem lastbilen. På annandagen åkte Stefan vid 13 tiden, kl 14,00 skulle vi vara hos mamma och äta middag. Så då var hela syskonskaran där + mormor.

Idag har Carina varit på Torp och handlat. Frida har varit på dagis och jag har jobbat.
Regnet har p....t ner länge nu, fyyy vad jag tycker att det är tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Anna

ÄNTLIGEN en adress till din blogg! har letat men så såg jag den ju i din kommenatr på min blogg. Himlans kul med bloggande tycker jag! lite som att läsa varandras dagböcker... Hihi.

/Anna

Postat av: Annica

Tjenis P***s..:)
Hur har du det? Här är sådär, vi har sjukstuga igen.. H har halsfluss och den lille verkar ha öroninflammation igen, ska ringa läkarn imon.

Dubbelsuck..

Ha det gött, kramiz

2008-01-03 @ 17:16:49
URL: http://anki72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback