Torsdag 3/5

Ojdå, vad tiden har gått fort och jag har inte skrivit här på jättelänge.

Igår var Frida och jag hos Annica och vi hade det trevligt som vanligt. Carina och en kompis var och handlade kläder, hon fick köpt konfirmationskläder och skor + lite annat.

I fredags lärde Frida sig att cykla på tvåhjul, så nu är hon lycklig och stolt.

Nu ska jag ta hand om tvätten och sen ska vi åka till frissan, för jag ska klippa mig!

Sen ska jag städa lite så kan jag slippa det i helgen. För på lördag ska vi på 50årskalas till min farbror och på
söndag vill jag bara ta det lugnt.

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej
Tack för senast, alltid mysigt att träffas en stund. Nu är Robin dunderförkyld så det är lite jobbigt :(

Kram på dig, men du jag kan inte se bilder :(

Postat av: Annica

Hej
Tack för senast, Robin har blivit dunderförkyld :(

Jag kan inte se några bilder...:(

Kram på dig

2007-05-04 @ 07:00:27
URL: http://anki72.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback