Ledig idag:)

Så skönt att vara ledig dan innan julafton, men då ska här grejas. Det kanske inte är lika roligt men det känns bra när det är klart.
Angående alla min julgranskulor så kom min käcka sambo på, att jag kunde gå ut i min pappas skog ta en stor gran.
Jaha, hur skulle jag nu få hem den då?
Men vi har ju våran kompis "kranis", säger han med ett glatt skratt efter.
Nu är det bara det att vi har typ 2 meter i takhöjd, lite till kanske men det är inte mycket.
Jag får väl hänga mina kulor i taket, eller spara dem tills barnen flyttar och kan få med sig. :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson-Käck

Så länge det är granens kulor du hänger i taket må det väl vara hänt...



GOD JUL!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback