Lite uppdatering..

Nu har man jobbat dessa två dagar mellan jul och nyår. Så var man ledig i två dagar till:) På julafton så hade vi mina syskon, mamma, mormor och svärfar här, det var lika mysigt som vanligt. Vid sjutiden åkte jag ner till Landvetters flygplats, det var nästan folktomt. Så fick jag äntligen hem min älskade unge:) Hon hade haft det bra och kanske saknat sin mamma liiiite, mest lillasyster. (jaha där var man inte på första plats längre) När vi kom hem, så det första Carina gjorde var att ta en skinksmörgås, det sakna hon på julaftonsmorgon.
Iår var första året som våra barn inte fick några julklappar av oss på julafton, men vi var och köpte ett nintendo wii på annandagen. Carina hade fått pengar så hon köpte sig en laptop och då fick vi vackert köpa en router, så nu surfas det från vilken plats som helst.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback