Lingonris.......

Var hittar man en hel bärkasse med lingonris???? Nu måste jag ge mig ut i skogen och leta, Carina ska ha det med sig ikväll.  Ute i god tid?  Jag ska åka till min mormor för hon sa att det finns där, så nu får jag ta på mig varma sköna kläder, för jag måste vara hemma när Frida kommer från skolan vid halv ett.

Om en vecka, alltså nästa onsdag sitter Carina på flyget ner till Egypten. Mamma vill också åka med, det hade varit skönt med lite sol och värme. Fast vi ska åka till Stöten v.6 så jag ska inte klaga (ingen värme kanske, men snö hoppas jag)

Nu kom grannen och fråga om jag vill åka med till göken, jaaa, visst! Hmmm, skogen Bodil. (jag hinner nog skogen sen) Ibland får man vara optimist, men annars får jag väl åka när Frida har kommit hem.

//Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback