En tisdag......

Idag har jag varit med Frida till skolsköterskan, där hon kolla syn, hörsel, längd och vikt. Så nu sitter jag framför datorn och svär för jag kommer inte in på forex hemsida. :( Det är stora fel på min dator, den är gammal och seg.... Önskar mig en ny i julklapp. (för alla som tänker köpa julklapp till mig, typ ingen)

Iördags vid 13,00 tiden så kom svärfar, svägerska med man och son hit till oss. Vi åt lunch, janssons, sill, prinskorv och köttbullar. Sen dök morbror och moster till Stefan upp, de stanna inte så länge man vi fikade lite punchtårta (obs! utan punch.)  När klockan var 21,00 så åkte svägerskan med bihang hem och Frida stupa i säng, trött efter att kusinen (snart 3år) hade röjt runt på hennes rum. Fast han hade bara tagit ut alla bilarna och dem satt han och lekte med, hur snällt som helst.

Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills Carina åker till Egypten, Om hon inte tar med sig några kläder så kanske jag kan få plats i hennes resväska? Den är faktiskt ca 85cm hög:) Jag skulle också vilja åka bort, men min sambo tycks inte nappa på det. Har försökt få han till att vi sticker bort när han fyller i januari, men vet ni vad han gör? Mmmm, planerar kalas, jovisst det är väl roligt men det blir faktiskt jag som får hålla i alla trådarna till slut. Och det lockar inte mig just nu. Nä, nu ska jag sluta gnälla och hoppas att alla har en bra tisdag:)

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej vännen!!! Det låter onekligen som du behöver komma iväg en sväng, varför nappar inte karln din på det???

Lilla tösabiten, så stor att hon ska iväg utan mamma...:)

Tyvärr, mina pengar räcker inte till en ny dator till dig, skulle behöva en själv oxå typ, men jag sända en genom cyberrymden...

KRAMKRAMKRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback