15 år idag! Grattis!

Idag fyller Carina 15 år! Vart har alla dessa år tagit vägen?

Jag minns när jag ligger där inne och har som mest ont,
-Jag vill gå hem!
-Tror du att det hjälper, säger min "dumma" mamma då.
-JAAAA, det tror jag.
-Det skulle du tänkt på lite tidigare.
Men vad gjorde det när man får upp sin goa, söta flicka på bröstet? Inte något, jag lovar. 

Jag minns det som igår när hon kröp, sen reser sig upp och tar sina första steg. Som jag inte såg men det gjorde hennes farfar, han var såå stolt. Nu vill hon att moppen ska stå här ute så hon kan köra, men den får hon vänta på, först tycker jag att hon ska ha sitt mopedkort. Mopeden får hon snart, vi ska bara transportera upp den från Skåne. 

Grattis till min stora tjej!!!!!! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattiskram, hoppas tösabiten haft en kanon födelsedag...:)

Hipp, hipp hurra, kram

Postat av: Anna

Ja du, kusinerna har blivit stora... Nenne fyller 16 på fredag. (på riktigt den här gången! Det är ju som bekant den 29/2 bara var fjärde år, så frågan är om hon egentligen bara fyller 4 år kanske..?)

Hur som helst: Vi har lite öppet hus i all enkelhet från kl 19 ungefär. HJÄRTANS VÄLKOMNA!

/Anna

2008-02-27 @ 12:18:36
URL: http://ordagranna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback