6 ÅR!

För 6 år sen var jag på Näl och vänta på att min bebis skulle komma ut. 11,22 kom det en flicka ut. Idag fyller denna lilla tjej faktiskt 6 år. Hjälp, hon ska börja skolan till hösten. Hur kunde det gå så här fort? Det var ju inte längesen jag var 22 och fick min stora flicka. Helt plötsligt är jag snart 37, hmm jag har nog missat något.
Min lillebror sa härom dagen, snart fyller ju Bodil 40 och Lotta 30, gud va gamla dom börjar bli. Visst syrran fyller 30 nästa år, men han själv blir då 27, ja snart 30 han oxå. Välkommen säger jag bara.
Att jag fyller 40 om 3 år det ska bli riktigt skönt.

Nu ringer visst telefonen igen och Frida ropar: -Jag svarar!!

Grattis Frida på 6 årsdagen! :)

Kommentarer
Postat av: Annica

GRATTIS TILL STORA TJEJEN!!!!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback