Blandad kompott.

Oj, va länge sen jag skrev något. Var ska jag börja tro!

Imorgon tycker Frida att det är en stor dag, hon får nämligen byta örhänge då. Så nu hoppas jag att det inte sitter för hårt, för då blir det tårar och skrik. Idag efter jobbet var Frida och jag till Torp och fixa presenter till fröknarna, det blev smaksatt kaffe med vanilj, solskenste, engelsk marmelad, choklad och servetter. Hoppas att det blir uppskattat.

Förra veckan var jag till frissan och nu har jag klippt sommarfrissa, kort blev det. Varför har jag inte gjort detta för längesen? Visst jag har mina perioder, spara till långt och sen kort. Varför envisas jag med det långa som jag egentligen inte ens passar i???

Ilördags var vi till Munkedal, vi har ätit lunch på nya E6:an (vi satt på bron). Det var invigning så man kunde gå på bron, så det passa vi på och gjorde. Det är enda gången man kan gå på den (lagligt).

Nästa vecka börjar jag min semester!!! Jippi! =) Frida gör sin sista vecka på dagis, för hon ska vara ledig i 7 veckor nu.

Nu ska jag krypa till sängs och läsa, just det, jag har läst Camilla Läckberg senaste bok, det är därför som jag inte har varit i närheten av datorn.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det den nya Läckberg du läser? Den ligger i högen brevid min säng och skriker att LÄS MIG men jag sparar den till semestern. Har du sett Läckbergs blogg? Den är himla rolig faktiskt. Kolla http://www.camillalackberg.se/Blogg/index.html



/Anna

2008-06-23 @ 08:22:33
URL: http://ordagranna.blogg.se/
Postat av: Bodil

Ja det var den nya jag läste, fick vänta ett par dagar för Carina läste den. Men nu har vi som kan läsa (i denna familjen) läst den. Så nu har min mormor fått låna den. Jag har varit inne på Camillas blogg ibland, den är rolig synd att hon tänker sluta blogga nu.

/Bodil

2008-06-23 @ 16:00:05
URL: http://bodil71.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback