Ett steg åt rätt håll

Igår var vi till Stefans pappa och gratta han. Stefans syster och systerson var där, vi åt middag (lax) och tårta. Sen åkte Stefan och jag till IKEA, så nu har vi köpt en byrå till. Vi har satt två byråar i vårat sovrum, tänkte köpa en till. Sen ska vi väl köpa en tv-bänk och något att ha filmer i. Äntligen börjar det likna ett hem och inte en soptipp. Soper var väl kanske att ta i, men att sakerna har en plats är alltid en början. Ibland så vill jag flytta till något större men så är det ju mer att städa då. :-/ 
Fast då kanske man har klädkammare eller något slags förråd.

Idag har jag klippt gräset och det skulle jag behöva göra varje dag, inte för att det växer så fort, utan jag behöver motion. Jag ska försöka röra på mig mer. På fritiden alltså för på jobbet rör jag mig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får GÄRNA ta hand om vår gräsmatta i sommar om du vill!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback