Sol, värme och slö

Idag har jag inte gjort så mycket, vi har haft gäster. Men igår städade jag bilen, så nu är det bara utsidan kvar. Tvätthögen har faktiskt krymt nu när det har varit fint väder, jippi!

I onsdags tog jag mig runt på Vårrust, men det var riktigt jobbig för jag hade ont i mina ben. Till nästa år ska jag köpa ett par bra skor kosta vad kosta vill. Ska ge mig ut inom kort och leta, konstigt nog så behöver min klädeshög också ses över. Fattar inte varför jag inte har några kläder som passar, allt tycks krympa utom jag. Kanske skulle jag behöva lite moderna kläder, iallafall om Carina fick säga sitt. Någon som vet var man kan köpa kläder som passar en som har fått stooor rumpa? Jag har ju aldrig haft problem med att få det över häcken, men det har jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback