Idag är jag ledig....

och då måste jag åka till vårdcentralen i eftermiddag med Carina. Hon ska nämligen få spruta och drick vaccin, som hon ska ha innan hon reser till Egypten. Så nu blir mamma 1000:- fattigare. Idag ska hon då ta twinix för 550:- och drickvaccinet för 450:-, sen om 4 veckor ska hon ta nästa twinix för 550:- och om 6-12 månader den tredje och sista sprutan för 550:-. Billigt är det inte och jag som känner mig lite pank ändå just nu. Bit ihop för det löser sig, jag får ge sjutton i att köpa julklappar=(. Nä några julklappar blir det men får nog planera lite, till vem och för hur mycket.

Annars idag så lyser nästan solen igenom, men det regnar iallafall inte=). 

Ha nu en bra torsdag alla där ute.

Kommentarer
Postat av: Anna Carlsson-Käck

Såg att Carina är luciakandidat. Kul!!! Nu ska vi rösta HELA familjen!



/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback