Sjuk dotter:(

Frida är sjuk, börja i natt kl 23,30. Lös i magen så det spruta om det, sen vakna hon 02,30. Så när klockan ringde 06,00 så stängde jag försiktigt av den och tänkte att vi kanske kunde få sova en stund till. Men icke, strax efter var det dax för nästa toa tur. Sen så har hon klarat sig men hon vill inte äta fast föda, helst bara dricka. Av erfarenhet så vet jag att så blir man inte frisk, man måste äta mat också.
Det goda med att hon har varit sjuk, är att jag har fått röjt på hennes rum:) Känner mig så nöjd, kastat trasiga leksaker.

Sen hände det en annan tråkig sak: MIN TVÄTTMASKIN ÄR TRASIG! Just nu så är hyresvärden nere och ser om han kan laga den. F*N, jag som hade plockat fram massa tvätt nu när jag ändå var hemma.... Det är väl bara att börja handtvätta, lockar mig inte alls.

/Bodil

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback