Åter till skolbänken

Igår åkte jag skolbussen med mina barn, det var inte så populärt från den stora men den lilla var överlycklig. För äntligen skulle mamma med en hel dag i skolan. Vi hade brandövning och fick lyssna på en brandman lite.
Sen fick de måla hösten, massa rött, gult, oranget och brunt. Teckningen skulle inte ha något motiv utan bara alla dessa färger så inget vitt syntes. Mycket kladd men kul såg det ut. Sen åkte vi bussen hem, en mycket trevlig dag.

Så idag får jag ta tag i tvätthögen, för den har ingen rört på länge, ser det ut som.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon ska till Egypten alltså. Kul!! Jag vill också åka till Egypten!



/Anna

Postat av: Annica

TÄNKER PÅ DIG, massor men tiden räcker inte till :(



KRAMIZ

2008-10-28 @ 16:15:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback