Orolig............

Sitter just nu och funderar på, hur jag kan hjälpa någon i min närhet som mår så dåligt att h*n funderar på att hoppa från Tjörnbron. Den person som orsakar allt detta kaos skulle jag just nu vilja ta ett allvarligt snack med. Jag och många fler i dennes närhet mår också dåligt. Hur kan vi hjälpa h*n? H*n har varit och pratat med en utomstående men tyvärr tror jag inte att det hjälper. Idag är h*n jättemånga mil ifrån mig och då vet jag inte vad h*n gör, det finns vatten och broar där också.

Förlåt att ni får läsa detta tråkiga men jag känner att jag måste skriva av mig lite.

Hoppas att ni får en bra torsdag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, det lät inget roligt. Man kan inte göra så mycket mer än bara finnas till och lyssna, och det räcker ofta väldigt långt.



Kram



/Anna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback