Respekt

Igår var min familj och jag bjudna på 60 årigbröllopsmiddag. Tänk att få fira det, visst ja man måste vara gift då. Kanske om jag gifter mig snabbt så hinner jag, inte :(


Min farfar och farmor är det som har varit gifta så länge.

Så det blev ett släktkalas kan man väl säga, med middag och kaffe & tårta.


Här är barn, barnbarn och ett barnbarnsbarn med, vissa envisa ville inte vara med.

Tydligen är man tvungen att laga rollstolen också, mitt under fotograferingen.
Stå eller sitt still är ingen i min släkt som vet hur man gör:)

Kommentarer
Postat av: Annica

Heeejjjjj!!!

Kul att ni samlades så, om vi har tur så kanske vi kan fira det...hmmm... Vill inte tänka så långt fram...

Här går det som vanligt i räserfart...



Hoppas att det är bra för övrigt....



Tjing och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback